ZSSK spustili aplikáciu Ideme vlakom už 6. novembra. Aplikácia nám zjednodušuje nákup cestovného lístka, vyhľadávanie trás a aktuálny prehľad noviniek. Postupne sa bude aplikácia vylepšovať.

Asi každý poznáme ten pocit, kedy musíme čakať v dlhom rade, kvôli kúpe cestovného lístka. Odteraz to budeme mať jednoduchšie, kvôli tejto aplikácii. Zjednodušenie predaja cestovných dokladov je jednou z priorít ZSSK a prezradil nám to aj prieskum zákazníckej spokojnosti. Nielen v oblasti digitalizácie chceme viac vychádzať našim zákazníkom v ústrety a prinášať im väčší komfort od nákupu lístka až po spätnú väzbu pre nás. Čoskoro sa cestujúci môžu tešiť aj na ďalšie, verím, že príjemné, prekvapenia z dielne informatikov ZSSK, medzi ktoré bude patriť aj nový web portál,“ prezradil Patrik Horný, podpredseda predstavenstva a riaditeľ úseku ekonomiky a informačného manažmentu ZSSK.

Ako to funguje? 

Jednoducho si vyhľadáš svoju trasu a vyberieš možnosť vybrať cestujúceho. Následne zadáš svoje meno a priezvisko, vekovú kategóriu, zľavovú kategóriu ( bez zľavy, preukaz pre žiaka/študenta, traťový lístok pre žiaka/študenta, preukaz ŤZP, preukaz ŤZP-S, sprievodca ŤZP-S). Potom už len zadáte svoje registračné číslo. Vyberiete si triedu, poprípade rezervujete miestenku a lístok máte zakúpený.

 

Mobilná aplikácia sa bude ešte vylepšovať.

O čo bude aplikácia ešte lepšia ako je teraz? Aplikácia je vytvorená na systém Android, ale vytvorí sa aj pre systém iOS. Budeme vedieť presné informácie o danej polohe vlaku, o jeho meškaní a informácie o výlukách. Budeme mať možnosť objednania si doplnkových služieb (reštauračné služby, taxi služby, požičovne áut či bicyklov, cestovné poistenie). Aplikácia už má aj pozitívne hodnotenia. Ľuďom sa najviac na aplikácii páčil dizajn a ovládanie.

zdroj: mojandroid.sk

Categories: Slovensko